تازه ها :

عضویت در خبرنامه
چاپ دانلود ارسال

شمارش معکوس برای بهره برداری از کمربندی فسا

۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۳ کد مطلب: 8700

آیا نخستین وعده دکتر جمالی عملی میشود؟

 

به گزارش فسایی، دکتر جمالی در تاریخ 18 آبان اعلام نمودند که کمربندی فسا ظرف یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید (اینجا)

توضیح تکمیلی: هرچند توقع ما این نیست که ظرف سه روز آینده این پروزه افتتاح شود اما اگر ایشان و سایر مدیران شهرستان عزم و همت خود را جزم و هر چه سریعتر به بهره برداری برسانند لطف کرده اند.

زیاده جسارت است...

 

 

 

فسایی
۱۳۹۵/۹/۱۵ ۱۳:۰۴

این پروژه طرح ملی است و چه ربطی به نماینده داره؟

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۹/۱۵ ۱۳:۰۷

کمربندی پروژه دکتر دوگانی است گه با زحمات و پیگیری های ایشان داره به ثمر میشینه.باید از ایشون دکتر دوگانی تشکر کرد.

پاسخ به این نظر
محمودی
۱۳۹۵/۹/۱۵ ۱۶:۰۱

این پروژه مربوط به پیگیریهای دکتردوگانی است که حالا به نام دکترجمالی میخوان به بهره برداری برسونند آقای دکتر جمالی فعلا بودجه شیبکوه به زرین دشت رو بگیرند تا ببینیم به کجا می رسیم انشالله

پاسخ به این نظر
فسایی
۱۳۹۵/۹/۱۶ ۰:۴۸

اگه مال دوگانیه چرا پس تمومش نکرد وقتی رفت چیزی کار نشده بود

پاسخ به این نظر
شهروند
۱۳۹۵/۹/۱۶ ۶:۵۵

این پروژه مربوط به دکتر جمالی نمیشه اینها همون طرح ملی هست که مردم فسا میگفتند ربطی به دکتر دوگانی هم نداره حالا که داره تموم میشه خواهش میکنیم پای دکتر جمالی رو وسط نکشید ایشون هنوز برای فسا طرحی رو نتونستند تصویب کنند

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۹/۱۶ ۱۳:۴۵

دکتر دوگانی جاده قرهبلاغ خوب دو بانده کرد.

پاسخ به این نظر
فرهاد
۱۳۹۵/۹/۱۷ ۱۳:۴۶

ما باید قدر زحمتکشان و دلسوزان ایران اسلامی را بدانیم. خداوند به آقای دوگانی اجر و به آقای جمالی توفیق بیشتر عنایت بفرماید.خدا کند این جاده در این اوضاع وحشتناک بودجه به اتمام برسد فرقی نمیکند به نام دکتر دوگانی یا دکتر جمالی تمام شود. خداوند ناظر بر اعمال همه است.

پاسخ به این نظر
95
۱۳۹۵/۹/۱۷ ۱۹:۲۵

یک ماه کجا و دوازده سال کجا.ای کاش به جای مچ گیری می رفتین از جناب دوگانی می پرسیدین از سی درصد پیشرفت کارخانه فولاد چه خبر؟

پاسخ به این نظر
ناشناس۱۳۹۵
۱۳۹۵/۹/۱۷ ۲۳:۳۱

پروزژه یادگاری است که باید سال 81 افتتاح می شد نه الان که 27 ماهه شروع شده و تا سال 1400 ادامه داره - چند تا سرعت گیر بذارن کافیه!!

پاسخ به این نظر
ناشناس
۱۳۹۵/۹/۲۷ ۰:۲۸

بخاطر رمپ یا زیرگذر بانیان اتمام آن به عقب افتاد.

پاسخ به این نظر
مرادي
۱۳۹۵/۱۰/۳ ۱۹:۰۸

سود اين پروژه فقط به جيب اقاي مهندس ر......،بيمانكار وعضو سابق شوراي شهر ميرود،

پاسخ به این نظر

نام:                       

پست الکترونیک: 
نظر شما:  

نظر سنجی

پرسنل شهرداری فسا و شهروندان نظر خود را درباره مدیریت شهرداری فسا اعلام کنید
عالی
خوب
متوسط
بد